من یک مادر هستم

تو جهاد من هستی دخترکم...

1393/8/18 14:08
نویسنده : مامان کبری
84 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جایی خواندم که ...

رسول مهربانی محمد مصطفی (ص) به امّ سلمه فرمودند : 

ای امّ سلمه وقتی زن باردار میشود، اجری دارد همانند کسی که با جان و مالش در راه خداوند عزوجل جهاد میکند. هنگامی که وضع حمل میکند به او گفته میشود که گناهانت بخشیده شد، پس عمل از نو آغاز کن و وقتی فرزندش را شیر میدهد، در برابر هر بار شیر دادن به او پاداش کسی را میدهند که برده ای از نسل اسماعیل (ع) را آزاد کرده باشد... بحار الانوار ج 100 ص 251

حالا فکر می کنم تو صحنه جهاد من هستی دخترکم و آماده ام که با تولد تو من هم از نو متولد شوم و با چشاندن شیره وجودم به تو برده ها آزاد کنم...

چیزی هم نمانده داری می روی توی سی و هفت هفته

و دیگر هر روز و هر لحظه باید منتظر آمدنت باشم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)