من یک مادر هستم

خواندن این دعا را حتما یادت خواهم داد

1393/7/28 9:27
نویسنده : مامان کبری
78 بازدید
اشتراک گذاری

یادم هست که از زمان تجرد خیلی وقت ها توی قنوت هایم این دعا را می خواندم...

"ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قرة اعین واجعلنا للمتقین اماما (آیه 74 سوره فرقان)"

از زمانی که تو را در درونم دارم هر زمان یادم می افتد نه تنها در قنوت ها بلکه در طول شبانه روز هم بخوانمش

راستش نمی دانم حس مادری است که این روزها زیادی در درونم شکوفا شده یا بخاطر این دعاست که تو را بیشتر از قبل دوست دارم.

راستش علاقه ام به بابایی هم بیشتر از قبل شده و باز نمی دانم بخاطر توست که دوستش دارم (آخر فکر می کنم اگر او نبود تو هم نبودی و من که عاشق تو ام عاشق او هم شده ام -هر چند تو را خدا به هر دوی ما داده) یا بخاطر خواندن این دعاست.

هر چه هست دخترکم عاشقت هستم و چشم انتظار دیدنت...

الان حدود سی و چهار هفته ات هست

پا که به دنیا گذاشتی و کمی بزگ شدی حتما خواندن این دعا را یادت خواهم داد...

***

پی نوشت: ترجمه روان آیه اینه: "که خدایا همسر و فرزندانی به من بده که نور چشمم باشند." یکی از مفسران در معنای «قرة اعین» میگفت، وقتی کسی را آنقدر دوست داشته باشی که با دیدنش اشک شوق در چشمت جمع شود، عرب به این می گوید: قرة عین!

پسندها (1)

نظرات (0)